Hamileyim kanamam oldu pıhtılar düştü bebek zannettik ama karnımın çevresinde kan birikiyormuş elim kadar pıhtı düştü düşük zannettim sonra doktor dedi bebek iyi ama etrafında kan var kanamam hala devam ediyor kan sulandırıcı iğnesi ve düşük iğneleri verdi biriken kan enfeksiyon kapmış onun içinde antibiyotik verdi kanamam devam ediyor bu nasıl olur o kan gider mi doktor bebek iyi diyor bilmiyorum ama o kan gitmeli böyle bişey başına gelen oldu mu