Gamzenur0809 ne güzel işte canım, bende dün gittim son 1 aydır kilo almadım ama bebek almış. Doktoruna görününce bebek normalse kafana takma derim. Bebeğinin hareketlerinde sınır yoksa sıkıntı da yoktur diye düşünüyorum. Allah hayırla, sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin miniklerimizi