kkubra25 bende dün gittim kontrole dönmüş dedi doktor ama ben hissettim, kasıkların üzerinde minik hareketler hissediyordum yani ayaklar kadar güçlü tekme hisleri değildi ayakları da tam gögüslerimin ortasına doğru şişiriyordu normal zamanda dönmemişken göbeğin yanlarında hareketleri hissederdim. İki gün çok kötü hissetmiştim muhtemelen o aralıkta döndü çok eğilip kalkmalı iş yapmıştım akşamlarında hasta oldum 2 gün üst üste, afedersin ishalfe olmuştum iş yaptıktan sonra muhtemelen o zaman döndü diye düşünüyorum35+4üm