Betulhdvrd 6+4 haftalık hamileyim. Aynı zamanda polikistiği olan biriyim ve solda 3 cmlik bir kistim olduğunu da söyledi doktor. Sol kasığımda ağrı baskı da hissediyorum. Böyle bir durum yaşayan oldu mu ve nasıl çözüldü?
Eldgrn Betulhdvrd canım benimde var 4 haftalıkken 4 cm di 9+4 üm 2 buçuk cme inmiş durumda herhangi bir zararı yok doktorum da söyledi bebek büyüdükçe o kaybolur dedi endişe edicek durum değil dedi benimde sağ tarafta
Pengu Merhaba bende 8 haftalık gebeyim . Benimde 7 cm kistim var ve pko hastasıyım . Doktorum ilişki ve seyehat yasagı koydu kistn patlamaması için. Umarm bi sıkıntı olmaz
Betulhdvrd Eldgrn ay inşallah öyle küçülür kaybolur benim doktorum da takibini yapalım dedi bu ara ağrı yaptıkça endişelendirdi
Eldgrn Betulhdvrd korkma canım dikkat et kendine yeter bebek büyüdükçe küçülür kaybolur o daha önümüzde uzun yol var o zamana gider