Melo5623 canım ben Adnan bey de 4 yıl önce bebek tedavisi gördüm 1,5 yıl beni resmen oyaladı en son ilacımı değiştirdi ilaç bana alerji yaptı bir gece de bütün vücudumu kırmızı yaralar sardı doktoru aradım anlattım devam et ilaca dedi kapattı ilk gittiğim zamanlar çok ilgili çok güler yüzlü bir doktordu sonra hiç ilgilenmemeye başladı ve benim bebeğin olmama sebebi tiroidlerden olmasına rağmen ve kan tahlillerinde çıkmasına rağmen hiç farketmedi hem maddi hem manevi kötü bir süreç geçirtti ben kesinlikle tavsiye etmiyorum