Benjaminannesi korkulacak bisey yokki rahatlicak zaten yaptığınızda. ahh ah bu ne ki çocuklar büyürken nelerle karşılaşıyor insan Allah baska sorunlar dertler vermesin. sakın serum fizyolojikten baska bisey kullanmayın ama. normalde ben tazikli bisekilde yan yatirip ikisini de yıkıyodum ama siz 2-3 damla seklinde sıkın hicbisey olmaz