Ozlem1307 Kızlar merhaba 38+5 deyim ilk gebeliğim kasık tarafımda çok kötü bir ağrı var. Karantinadayım durduk yere de hastaneye gitmek istemiyorum. Doğum sancısı mı bilemedim. Yardımcı olur musunuz. Nişanımda dünden beridir az az geliyor
hunilimom Ozlem1307 dakika tut canım kaç dk bir geliyor oturmada kalkmada bir rahatlama fark edersin doğum da oturmak zor olur ayakta daha kolay geçer sancı duş almak iyi gelir ılık su ile ama eğer geçerse yalancı sancidir geçmez şiddetlenir ise doğum sancısıdir
Bccsn Ozlem1307 ağrı değil kasılma olmalı ve doğum kasılması olması için 5-6dk bir olmalı. 10dk bir gelip sonra durada bilir
Ozlem1307 hunilimom teşekkür ederim o zaman ben ılık bi duş alim bakim takipte kalim bi yarım saattir ağrım var duştan sonra biraz daha beklerim geçmezse mecbur gideceğim galiba
Ozlem1307 hunilimom kanlı bi leke geldi şimdi 4-5dakika bir şiddetli bir ağrı girip çıkıyor. Doktora gidiyorum dua edin 🙏🏻
Ozlem1307 hunilimom doğurdum ama işte çok zor bir süreçti sezeryan oldum covidli olduğum için de çocuğumda enfeksiyon çıktı yoğun bakıma aldılar Allah tan onda covid yokmuş 🥺 sütüm gelmiyor sütüm gelse süt gönderecem
Minnakelif Ozlem1307 çok geçmiş olsun. Covidlisin diye hemen sezeryana niye almışlar ya bu doktorları anlamak mümkün değil.
Ozlem1307 hunilimom sürekli sağıyorum birde bestlak damla aldırdım onu kullanıyorum elimle sağınca bir iki damla geliyor duruyor pompayla hiç gelmiyor henüz hiç emmediği için mi bilmiyorum emzirmeyede fırsatım olmadı maalesef bebeğim yoğun bakımda göremiyorum
Ozlem1307 hunilimom hayır ben pozitif olduğum için bana göstermiyorlar yarın karantinam bitiyor inşallah ondan sonra görebilirim
Ozlem1307 Minnakelif başka hastaneye yönlendirdi ama oda 1buçuk 2saatlik yol gitseydim normal doğum için yolda doğururdum herhalde 🥹 ki yarım saatlik yolu bile kaldıracak halim yoktu sancım son evredeydi bende sezeryan yapın artık ne yapim dedim yoksa bayılacak duruma gelmiştim