Ysldmt Daha öncesinde 22 haftalık bebeğimi kaybettim üzerinde 1 sene geçti tabi. Sonrasında çok bekledim ve şükürki adetim geçince test yaptım ikinci çizgi silik çıktı çok sevindim ama moralim çok bozuldu korkuyorum adet gecikmemin 6 günü kanda beta hcg 142 çıktı sizce bu değer çok mu düşük yükselirmi acaba yoksa başka bi sorunmu var ? Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim
Esraarif Ysldmtbenimde adetim gecikmisti 178 çıkmıştı şükür bi sıkıntı olmadı şuan 37 haftadaysiz korkmana gerek yok yükselir canım benim Rabbim sağlık bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah
BuseBasderici Ysldmt ilk çıkan kan değerine bakmayın iki gün sonra tekrar yenileyin eğer iki katına çıkmışsa sağlıklı gebeliktir😊