Anne9283 ilk gebelikte sıkıntı olmuyor bebekte bir diğer gebelik için 28. Haftada vuruluyor 2 ve 3. Gebeliklerde iğne yapılmazsa bebekte problem olma ihtimali yüksek ama kesin çocuk sakat olur diye birşey yok annemde babamdada varmış zamanında vurulmamışlar bütün çocukları da iyi ben 3. Çocuğum bendede bişi yok