Testlerin doğruluk payı çok az ben özelde ve devlette takipliyim. Bana Fetal DNA dan bahsetti doktorum bende “ee yani öyle çıksa benim çocuğum olmayacak mı” demiştim. Sonuç değişmiyor aslında ben umursamadım bile ama devlet yapmak istiyor mesuliyet almamak için ultrason muayenesi ve kan tahlili veriyorsun bu kadar. Yani yaptırmamışım gibi devam ediyorum yoluma ben sormadım bile doktora nasıl sonuç diye.