symatk ben 8 haftalık hamileyken farenjit olmuştum bayağı ağır bir farenjitti. Covidin neredeyse tüm belirtileri vardı testte yaptırdım negatif çıkmıştı. 5 gün resmen yataktan kalkamadım ki normalde hasta olunca asla yatmayan biriyim ama o kadar halsizdim ki kalkamamıştım. İlaç falan kullanamadım hamile olduğum için tavuk suyu, kemik suyu çorbalarla falan atlatmaya çalıştım. Aslında ateşim falan yüksek olduğu için doktor antibiyotik yazmıştı ama ben kullanmadım.
Hamileliğimin sonlarında yine aynı şekilde bir hastalık atlattım. Bebeğim gayet sağlıklı doğdu:)