gzdeal 31 haftalığım Şekerim gayet iyi ama bebeğin suyu fazla dedi doktorum diyetisyene gittim ama kilon çok fazla olmadığı için sadece paketli hazır, şekerli gıda, beyaz ekmek, hamur işi yeme dedi başına gelenler neler yaptınız yan etkisi oldu mu ?