Mervetnl Ben tüp bebek annesiyim. İkisinde de 6+1 de lekelenme oldu. İlkinde fazlaydı adet gibi kalp atışı zayıftı erken olduğu için olabilir denildi. 10 gün devam etti sonunda kalp atışı durdu. İkinci de 2-3 günde bir pembe-kirmizi lekelenme oluyordu. Kalp atışı iyiydi. Kese de vs ikisinde de sorun yoktu. Haftalık proluton depottan günlük progestan 100 mg iğneye başladım. Haftalık serum. Günlük 2 kez progestan fitil..
Sonucunda biri nasip değilmiş, diğeri nasipmiş şuan 5 ay 18 günlük oldu bile doğalı