Duygu77y Bugün 5 haflık olduk nasıl gidiyor hamilelik mide bulantıları benim gibi tavan yaptı mı? bide çok fazla sırt ağrısı var ;( şu kalp atışını duysam rahatlayacaktım.
[silindi] Duygu77y bendd 6 haftalıgım canım Daha kalp atışı için 2 hafta sonra gel dedi. Kese rahime girmiş dedi ama içinde bebek var vs demedi devlet işte detay vermezler
Smyye_uysl1 Duygu77y 10+4 bizde 5 haftamda bende de kese görülmedi 7 haftada net gözüktü kalp atışları çok yavaştı ama 7. Haftada 10. Haftada tekrar gittim şuan gümbür gümbür bir sıkıntı yok Allah’a şükür