Canankk Merhaba saglıklı gunler arkadaslar, ikizler için hastane cıkısları prematüre boy mu olmalı sizce dıgerlerı cok mu buyuk oluyor? Bilgisi olan bılgı verebilir mi? Tesekkurler.
charlottececi Canankk ben yenidoğan iki set aldim ama premature tulumlar aldim ve zıbınlar. 10 tane civari. Biri 1905 gr digeri 2450 gr dogdu. Prematureleri ikisi de giydi 1905 olan 1 aydan fazla giydi. 2450 olan da 10gun civarı. Premature tulumlar carters tı.(45-50 mcm) Cok pratik oldu. Surekli kirlemdigi icin az bile geldi her gun 2 kere makine çalıştırdık.
Canankk charlottececi tesekkur ederım, hastane cıkısından farklı olarak zıbın ve tulum alayım o zamn. Cok sag olun, saglıcakla🌸
charlottececi Canankk hastane cikislari ozellikle ikizlerde hic hic pratik degil. Tulum alin bol bol. Hastane cikislari hic kullanmıyorum cok pismanim o aldigim 5 lilere. İki cocuk olunca gunde 20 kez alt degisiyosun hastane cikislari pratik degil :)