S123Mrv El_Ebruli evet tansiyon sorunu olanlarda sıkıntı olabiliyormuş, benim 1 kez çok şişti terlik giydiğim için buzlu kompleks yapmıştım ertesi günü inmişti ama ödeme de iyi gelir mi bilmiyorum canım💐
Merveofs Meliisa ağrı ne kelime ki… Ayaklarımın altından başladı şu aralar üst taraflar çok berbat ağrıyor terlik, çorap, ayakkabı giyilebilecek ne varsa canımı yakıyor çokça..
Aminenin_annesi Meliisa bolca hem de . 20 lerde başladı 33+4 üm hâlâ var ama hamur isi abur cubur yediğimde ya da cok fazla ayakta kaldigmda oluyor birkaç gün sonra geçiyor devamli olan birsey değil
Meliisa Aminenin_annesi aynen bende de bazen oluyo artık neyden bilmiyorum ayakta durmaktan mı yemek ile alakalı mı bilmiyorum sağlıklı besleniyorum genelde
Aminenin_annesi Meliisa o zaman ayakta durmaktan olabilir ben o gün dışarı ciktiysam bir kac yere gittiysem yürüyerek. kesin ayaklarım şişiyor bir de gece yatmadan yemek yediysem sabah ellerim de şişiyor
Deletedmom_7 Meliisa ayaklarımda olmuş evin içinde hiç fark etmemişim meğer dışarı çıkarken terliğimi giyeyim dedim ayağım olmadı🥺