Ayperitansu Kızlar bugün 40 artı 0 olduk bebek hala gelmedi başı kanala 38 artı 4 te girmişti ozaman 1 cm de açılma vardı 3 gün önce de nst bağlandık sancı çıkmadı ne zaman doğacak bebeğim stres yapmaya başladım
hasan__esra Ayperitansu senin yine acilma varmis canim 40+1 olduk nstde ağrı çıktı açılma yok eve geri gönderildim bende çok stresliyim
Ayperitansu hasan__esra inşallah kolayca doğururuz artk sağlıkla süreç Uzadıkça gerilmemek mümkün değil
Bugrcur Bende 40+0 oldum ama hala bişey yok bide bana erken doğum dediler 35 haftalıktan beri bugün doğcak yarın doğcak diye bekliyorum bizimki gelmeye hiç niyeti yok
Bugrcur Ayperitansu walla artık doğsun istiyorum normal sezaryan hiç farketmez çok zor durumdayım dayanamıyorum