busra14044 Bebek-2023 bende de bazen bütün belirtiler kayboluyor 10 haftalık oldum. Bazende dibine kadar belirti yaşıyorum. Bulantım azalmıştı geçiyor heralde dedim dün kusma ve aşırı bulantı başladı hiç kusma yaşamamıştım 🙄
Ozge Bebek-2023 normal tabiki. Benim de hiç belirtim yoktu 18.haftada hareketlerini hissedene kadar hamile olduğumu anlamadım bile.
Htcdyoglu Bebek-2023 Bebek-2023 bendede aynı şekil hiçbir belirti yok doktorunuz normal dediyse sorun yoktur
durumom2022 Merhaba 23 haftalığız hiç belirtim olmadı bende korkup böyle post açmıştım zamanında ☺️Herkes bir olmuyor demek ki biz de belirtisiz geçiricez Allah’ın izniyle
Ozge Bebek-2023 haklısınız ben de çok pimpirikleniyordum. Riskli gebelik olmayınca ayda bir doktora gidiyordum 1 ay kafamda kuruyordum gidene kadar bişey mi oldu bişey var mı diye.
Bebek-2023 Ozge çok şükür benimde riskli değil Perşembe günü tekrar çağırdı 2’li tarama testi var bende şuan perşembeyi zor getiriyorum