badi_sabaa3 Kızlar adetim ilk defa 1 hafta gecikti bir erken gebelik bir kaset test yaptım kaset test negatif erken gebelik silik çıktı emin olmak için kan verdim ve negatif adet olacak belirti hiç yok pazartesi doktoruma gideceğim umarım güzel şeyler duyarım 🥲
badi_sabaa3 @Fatime07 evet olabilir bilemiyorum eşimde görmüştü o çizgiyi kimyasal bile olsa benim için iyi haber 😅
badi_sabaa3 @Aminenin_annesi ay kullanıcı adınız 🥲 eşimle ilk tanıştığımız zamanlar amine Vera diye isim konuşurduk o geldi 🥰 hep 1.20 çıkan betam 0.100 çıktı testi yapalı da 4 gün oluyor