Mydream Vajina girişine yakin bölgede hafif kaşintilar başladi bende enfeksiyonmu acaba yanma yok ama sadece kaşinti oluyor arada.Başina gelen varmi neler yaptiniz doktor altdan mi müayene ediyor gidip baktirsam?
Cismmpoyraz48 Mydream bende de olmuştu doktorum fitil verdi bide tuzlu suyla yikadim her yıkama sonrasi kuruladim geçti şuan
Minikpanda Mydream Ayni durum benim başima geldi rahat ol mantar oldugu için kasiniyor vajinaya krem verdi kullandim kasinti bitti kuzum şuanda başladi o kasintidan evde krem var artik her kasindiginda gitmiyorum verdigi kremleri kullaniyorum bende muane etmedi kaşinti var dedim yanma varmi dedi yok dedim krem verdi sadece
Dml1234 Mydream daha bugün bu sebebten gittim doktora. Sirkeli ılık su ile yıkamamı söyledi geçmezse diye krem ve fitil verdi.
Rstasar Mydream alttan muayene etmiyor bendede olustu fitil verdi iki kez kullandim gecti cok sukur hamilelikte genital bolgenin florasi bozuldugu icin mantar olusuyor canim,korkmana gerek yok hatta doktor bakmiyor bile tarif et akintin varmi kasintin varmi rengi nasil koku varmi bunlari soylersen cesidine gore sana fitil verir hicbir zarari yokmus gecmis olsun
YelizY Canım bende hamileliğimin başından beri var. Enfeksiyondan kaynaklanıyo ve mantardan. Hamilelikte akıntı fazlalaştığı için ıslak kalıyo vajina ve mantar oluşuyo. Bana fitil ve krem vermişti. Kremi hala kullanıyorum ama son haftalarım artık ve iyice azdı kaşıntım. Bugün gittim hatta yine enfeksiyon çıktı yine fitil verdi. Kuru tutmak gerekiyo vajinayı ve pamuklu çamaşır giymeliyiz. Alttan bakmadı bana şikayetimi söyleyince direk ilaç yazdı. git bence enfeksiyon varsa bebiş için çok iyi değil.
Mydream YelizY Gitmeyi düşünüyorum yanma yok diye enfeksiyon yoktur diye düşünmüştüm,hafif de olsa tahriş olmuş gibi bi agri var,hiç yaşamadim şimdiye kadar 25. haftadayim şu an
elifemirasaf YelizY fitil kullandığınızda sizde de oldu mu dün ilk defa kullandım normalde idrarda hiç yanma yoktu fitilden sonra yanma oldu ve akıntım daha çok arttı yeşilimsi akıntım var diye verdi doktor
Cismmpoyraz48 Mydream o da olur onunda faydası varmış tahriş etme malum yanma oluyor sonra kasindikca yıka sen cnm doktorunla da görüş ihmal etme yinede
rfzsB Minikpanda hangi kremi kullanıyorsun cnm,bana da verdi doktor ama korkuyorum kullanmaya bebeğime zarar verir diye
Btl42 Bende 5 haftalık hamileyim iki gündür kaşıntı ve sarı renkte akıntım var neler yapabilirim ve bunun bebeğe zararı olur mu
Nisankzn Btl42 senin erken baslamis canim benim de 5. Aydan beri var 6 aylik oldum hala var yarin doktora gidicem artik bolgem sisti ve agriyor utulu camasir kuru birakmak oamuklu camasir sirkeli su ise yaramio 😶
Ashlee Bana doktorum sirkeli suyu onermedi ph dengesini bozuyor saha fazla akintin olur kasintiya sebeb olur dedi. Kremle fitil verdi ama gene tekrarliyor cok tuzlu ve cok sekerli seyler yememek gerekiyor bide bana ekmegi mutlaka kes dedi unlu gidalarda tetiklermis malesef dogurana kadar cekicez heralde bu mantari
Minikpanda rfzsB Doktor verdiyse korkma birde doktorun verdigi ilaçlari gönül rahatligiyla kullanmak istiyorsan internetten gebelik katogorusine bak eger B grubuysa dusunmeden kullan canim Bizim kremin adiCANOLEN hatta tupu bar icine doldurup sikiyorsun
Dml1234 rfzsB daha almadıgım için bilmiyorum ama doktorun verdiyse niye korkuyorsun. Aksine kullanmazsan bebeginin mikrop kapma ihtimali var kullan
rfzsB Kızlar verilen kremlerin ismini yazar mısınız,bende aldım ama korkudan kullanamıyorum Adı albacort
Minikpanda rfzsB kiz kafana gore alip kullanma gebelikte her kullandigin doktor konteolunde olmasi lazim