Benherseydenoncebiranneyim Kızlar doğum sancısı nasıl bir şey? Nasıl başlıyor? Yalancı sancı nasıl, gerçek sancı nasıl? Karın ağrısı gibi mi başlıyor? Kaç dakikada bir vuruyor ya da karın ağrısı gibi hep mi ağrıyor? Acil yardım
Hamile_anne27 Benherseydenoncebiranneyim canım benim doğum sancılarım genelde kasıktan oluyor. Adet ağrısının biraz fazlası. Bazılarının belden başlar ağrısı kişiden kişiye değişir. Yalancı sancılar düzensiz gelir gider. Ama doğum sancıları belli aralıklarla gelir ve ne yaparsan yap geçmez. Önce saatte bir sonra yarım saatte bir sonrasında 5 dakikaya 3 dakikaya falan düşer.
Benherseydenoncebiranneyim Hamile_anne27 teşekkürler 🙏🏼 36. Haftadayım. Korktum bi an sancım var diye ama geçti
Hamile_anne27 Benherseydenoncebiranneyim o haftalarda yalancı kasılmalar çok fazla oluyor ya. 39 haftalık olduk. Her sancı girdiğinde bu defa doğururum diyorum yine yok :)
Lahinnn Ben de yalancı sancılar nefes kesılmesı olıyor karnın taş gıbı oluyor bebek hareket edemıuor 1 dakıka suruyor