@“gamzeozer16”#
gamzeozer16 saat sabah 11de popoma doğru ağrı vurmaya başladı 2de leke geldi 4te şehir hastanesindeydim kaıt açtılar öksürdüğümğ görünce covid testi yaptılar testim pozitif çıktı 5 ten 10a kadar tek başıma odada sancı çektim doğuma yakın annemi yanıma aldılar sancı çektiğim odada doğum yaptırdılar annemde yanımdaydı isterse çıkabiliyodu yanımda olmak istedi covidden dolayı 2gğn hastanede kaldık bugun çıktık çok şükür