Oslemasel Kızlar en son 2 gün önce peçeteye gelecek şekilde kanamam oldu, dün akşam da aynısını yaşadım.hastane bulunduğum yere çok uzak. Daha önce yaşayan oldu mu. Neden kaynaklanıyordur sizce
Aaaaammmaaa Oslemasel canım bende ilişki sırasında kan geldi 2 gun devam etdi peceteye azda olsa deyiyordu dokdoro gitdik Plasenta previa teşisi kondu bebeyin eşi aşağida dediler sende mutlaka dokdora görün
tazebiranne_hg04 Oslemasel benimde o aylarda kanamalarım oldu plasentadan kaynaklıydı hemde kanama alanım vardı mutlaka gitmeye çalışın
RbR Oslemasel benim de tam 24. Haftada aktif olmayan tek seferlik bir kanamam oldu pembemsi bir renkteydi sadece lavaboda da peçete de oldu ama fazlaydı doktora gittiğimde nöbetçi doktor pleaemta previa dedi yatış yapmalıaın erken doğum dedi inanmadım çünkü özel hastaneydi hemen devlete gittim öyle bişey yok mantar enfeksiyonu var yoğun derecede ondan olmuş olabilir ama her ihtimale karşı progestan fitil kullan dedi içime sinmedi başka bir doktora gittim oda aynısın dedi önemli bişey değil dedi. Ama bence doktora mutlaka gidin devlet hastanesi acillerinde bile İstanbul’da kanama yoksa bakmıyorlar kanama önemli ihmal etmeyin
Aaaaammmaaa Aaaaammmaaa bende 5 aylık hamileyim düşük riskim var ayaga kalkmıyor um ağır kaldırmak yok ilişki yasak stires yasak ohlece 20 gundur ayaklarım yüksekde uzaniyorum 😔🙏
Asli03 Aaaaammmaaa benimde dün gece öyle oldu düşük riskim yüksek erken doğum riskim var sadece uzanmam gerekiyor ve kesinlikle ayağa kalkan gerek bide sadece lavoba inan bende çok korkuyorum inşallah bişey olmaz 😔🤲
Remziyeerdinc Benimde ilk 6 ay zorlu geçti canım kanamalarım vardı bı doktora gitsen sağlıklı çünkü ona göre ilaç veriyor bebeğin tutunması için
Aaaaammmaaa Canim korkma ben dokdora gitdim bende eşim yukarı kalkiyor şuan kalkiyorum ayaga ağır işler yok ama bazi şeyleri yapa biliyorum arada uzanıyorum işte çok şükür her şey yolunda bende yarın 23 haftam tamam olucak . Sen nasil oldun iymisin şimdi ?