Kızlar ben de özele gittim bütün kontrollerimi şu an 39+2 yiz 32 den sonra bi kere çam sakuraya gittim kaydım oluşsun diye sonrasında 37. Haftadan sonra da zaten randevusuz kontrole gidebiliyosun yarın tekrar kontrole gitmeyi düşünüyorum doğum hakkında bişey söyler belki artık