Twinsandmom bebeğe doğum anında bulaşma riski vardır bi de erken doğumu tetikler ama tabi illa bulaşacak diye bi şeyde yok benimde çok yoğun enfeksiyonum vardı ve doğuma kadar da geçmedi doğumdan sonra bıçak gibi kendi kesildi çok şükür bebeklerime de herhangi bi zararı olmadı ben sirkeyle falan taharetkenince biraz rahatlıyordu onun dışında ilaçların hiç faydası olmadı sağlıkla kavuşun inşallah