Aynen bende de aynı şekil. Karnım da düştü 36da. Ve 1 hafta önden gidiyormuşum. Adetime göre şuan 37+4 üm. Kasık ağrısı ve tuvalete çıkma hissi çok var. Ara ara sancılarda vuruyor. Kalça ağrısı özellikle sol tarafta çok şiddetli. Nefes alırken bile sanki birşey batıyor.
37de kontrolüm vardı. Bebişin kafası aşada fakat çatı muayenesinde çatım dar olduğunu öğrendim. Doktorum 3500 kiloyu geçerse riskli olur, sezeryan olman daha doğru olur dedi. 37de 3300dü kilosu. 38de karar verelim kilosuna göre dedi. Doğum belirtleri de başladı napcam bilmiyorum