Valyria saat 9 buçuk civarı bağlanmıştı sancım 1 saat oynadım göbek attım.10.30 da ufak ufak adet sancısı gibi başladı ondan sonrada hayatım kaydı zaten 🤦🏻♀️suni sancı çok zor .. Allahım almak zorunda olan tüm hamilelere yardım etsin inşallah 🤲🏻 7 cm açilmam varken ebe bi iğne yaptı gitti. Aradan biraz zaman geçti çağırın gelsin dedim. Baktı 9 cm olmuş 10 dk daha dayan dedi . Dayanamıyorum sezeryana al dedim , yok dedi buraya kadar geldin istesende alamam 🤦🏻♀️ 5 10 dk sonra geldi dogumhaneye gittik 14.09 da dogum yaptım. İnanirmısınız böyle seylere bilmiyorum ama sancım ufak ufak başladığında görümcemlerle haber yollattım eve kayınvalideme meryem ana otunu suya koydurttum gelirkende yanlarında getirsinler dedim.. belki ondan hızla ilerledi açilmam. Çunku 34 de ilk çatı muayenem yapıldıgında 2 cm açılmam vardı. 37 ye kadar yatış verdi doktorum. 37 den sonrada ne yaptıysam o 2 cm açılma ilelemedi 😒 sancı cıkıyordu ama açilmam olmuyodu..