tbmstf Medicana fiyatları yüksek olduğu için üniversite hastanesi tercih ettim hep hamilelikte ve doğumda . Hiç pişman olmadım o kadar detaylı ilgileniyolar ki en ufak sikayetini didik didik araştırıyorlar . Çağlar hoca var üniversitede muayene doğum ücreti alıyor ama devlet hastanesi olduğu için yarı fiyat medicanaya göre o çok iyi bir doktor herkes memnun. Ben ona gidemedim maalesef. Begüm hocaya gittim dogumumu da o yaptı . Memnun kaldım . Zor gebelik geçirdiğim için sık giderdik üniversite acile . Sagolsunlar hep ilgilendiler bizzat yakından. En ufak sikayetimde baştan aşağı baktılar . Medicana hastanesi isterseniz sultan hanım ve savaş karakuş hoca tavsiye ederim . İmkanım olsaydı kesinlikle savaş hocaya giderdim .