Kızlar 23haftalık hamileyim Semra hanıma giden varmı aslında doktorum başkaydı gecenlerde rahatsızlandım kalp carpıntım oldu doktoru aradığım halde beni kabul etmedi resmen hep bişeyle uydurdu durdu asistanı bende sinirlendim direk hateme Semra hanıma gittim cok güzeldi kendi hastası olmadığım halde cok iyi ilgilendi güler yüzlüydü aranızda gidip doğumunu yapan varmı