Merhaba arkadaşlar 7 haftalık hamileyim.2 gün önce kalp atımı duyduk her şey yolundaydı ama akşamına kanamam oldu çok korktum😔doktorumla konuştum hemen,progestan başlattı günde 3 tane içiyorum.Yerleşme kanaması dedi ama bilemiyorum düşük tehlikesi mi bu çok yorum okudum.Şuan kahverengi döndü ama korkuyorum.Dinlen dedi yatıyorum genelde ama aşırı huzursuz ve stresliyim yani..