Çok geçmiş olsun öncelikle tedirginliğinizi anlayabiliyorum bende yaşadım benzer bir durum. Eğer gerçekten bebeğinizde bir farklılık olup olmadığını öğrenmek istiyorsanız 2 seçenek oluyor amniyosentez ve fetal dna(kandan). Amniyosentez %100 sonuç veriyor fetal dna %99. Ben amniyosentez tercih ettim Allah’a şükür süreç iyi ilerledi doktorum iyiydi operasyon esnasında bir sorun olmadı, sonucumda iyi geldi. Tercih size kalıyor yani. sormak istediğiniz bir şey olursa sorabilirsiniz , içinizi rahat tutun inşallah her şey iyi olacak 🙏🏼💞