Kızlar burda yazılan mesajları okumustum bugun. İshal dogumu tetikler diye benimde 1 haftadır geçmeyen ishalim vardı önemsememiştim ama burda okuyunca aradım doktorumu o da olabilir gel bakalım çatı muayenesi yapayım dedi . Çok panikledim 36.haftamdayım dua edin bana 🙁 böyle olupta dogum yapan oldu mu