Gamzeates Hala gelmiyor kızçem ya bu kız cocukları geç doğuyor oğlum 36+4 geldi ya kızım gelemedi bir türlü uygulama son 7 dedi ama doktor 41 e kadar bekleyelim dedi 🤦♀️ siz de durumlar nasıl