Anne88 31+0ız 63 gün kaldı doğuma diyor doktorun demesine göre Eylül 10 ile 24 ü bekleniyor anlayamadım
yigitinannesiiiii Anne88 10 eylül tarihi muhtemelen 40. Haftanız oluyor 24 eylüle kadar uzama ihtimali var yani 41. 42. Haftaya kadar Benimde mesela 20 ekim ile 29 ekim arası gözüküyor 20 ekimde 40. Haftam doluyor
Anne88 yigitinannesiiiii anladım canm teşekkür ederim normal doğumda mecbur mu 40 haftanın dolması bekleniyor
yigitinannesiiiii Anne88 normal doğum düşünüyorsan canım mecbur bekliceksin bebeğinin bi sıkıntısı yok ise bazen bebek çok iri olduğunda 39. Haftada felan suni sancı ile doğumu başlatan doktorlar var
yigitinannesiiiii Anne88 Belli olmaz sizi şaşırtıp 38. Haftadada gelebilir ama baktınız gelmiyor en geç 41. Haftada doğurursunuz yani 17 Eylülde felan🥰🥰🥰 Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşAllah
yigitinannesiiiii Ada_masali … daha fazla kısmından takvime tıklayın ordan doğum yapıcanız aya gelin günü gösteriyor 😊