Merhabalar ben yeni anneyim 12 haftalık oluyoruz pazartesi günü ve kontrolümüz var . Bebeğimizi sabırla bekledik bekletti ama geldi o yüzden heyecanlı anne baba adayıyız sizce cinsiyet tahmin edebilir mi doktorumuz bu kontrolde ? Siz ne zaman öğrendiniz ? Lütfen yardımcı olun bu arada özel kliniğe gidiyoruz sanırım devlette söylemiyorlarmış