Eylul2019 bnm de 33 den beri bbas aşağıda şuan 36+2 günlüğüm,hala aşağıda on dakikada bir sancım var 37+1 de tekrar kontrol var acaba açılmama bakar mi normal doğum için herşey Uygun demist açılma olmazssa suni verir mi ava doktor özellikle normal doğum olsun istiyor