Bbsra Kızlar merhaba 21 ağustosda kğrtaj oldum malesef :( ilk 2 hafta kanamam hiç olmadı iki hafta sonda ara ara kanama sonrasında hafif yogun kanamam oldu 3 ayrı doktora gittim hiç bir sıkıntı bulamadılae korkma bu kanamasan dediler ilaç kullandım ama iki gün kesti bugun yine kahverengi ve arkasından açık renkli kan geldi az :( böyle olan varmı daha 40 gün dolmadı bu adada adet değilmiş o kanlae kullandıgım ilaçla adet olucam uzun oldu ama korkuyorum artık :( korkma diyolar ama. Ayrıca doğal olarak ilişkide yasak yaşayan ar mı bitmiycek gibi geliyo artık :(
Bbsra Babies16 inşallahh ya adetimle düzelir inşallah :( o esnada ilişkş oldumu sakın yanlış anlamayın beni duygusal acıdanda kendimş kötğ hissediyorum ondan soruyorum /(
Bbsra Dlktpl ya inşallaaah ya :( ilişki için beklemişmiydiniz peki :( sizede çok geçmiş olsun bu arada. Ya en çok zorlandıgımda adetle beraber sancılanıp geliyo olması aynı adet gibi
Dlktpl Bbsra cnm sancılar oluyodu benım bebek plasenta parcası kalmıstı tabıkı zaten 20hafta gırmemıstık hıc bıde ılıskı ıcın beklıyosun esımlede farklı sehırlerdeydık uzun suröustu baya
Babies16 Bbsra yani 1 hafta flm kesilmisti kanamam o ara oldu.somra 1 2 gun sonr ayine basladi uzun sure 15 20 gun hep lekelenme seklinde oldu o surecte iliski olmadi
Tiredmother Benim direk kürtajdan sonra 10 gün adet gibi kanamam oldu, sonrası normal adet düzenime döndü kişiden kişiye farkedebiliyo demekki
Bbsra Dlktpl ya bende parçada yok enfks da yok yapışıklık olsa kanaman olmaz diyolar kötü bişey olsa patolojide cıkar diyolar elhamdülillah. Sıkıntı olmaması çok güzel ama nedense yinede görünce tuaf oluyorum sanıyorum ki durmıycak :(