Zrksvly33 Hadi bakalım kızlar bebişlerimiz ne zaman gelecek ben yürüyüş,squat ,hurma, activating labor hepsini deniyorum bakalım ne zaman gelecek küçük hanım ☺️
Hamile_anne27 Zrksvly33 an itibariyle 39 olduk. Ne gelen var ne giden :) umarım tez zamanda kucağımıza alırız
Pelinakcn Zrksvly33 ay ne güzel bende bir an önce o zamanlara gelmek istiyorum 31+1 olduk bizde ama zaman geçmiyor gibi 🫠
Zrksvly33 acemianneee_31 benim 37 haftada biraz sancılarım vardı o da gitti yeri rahat geldi heralde çıkmak istemiyor 🤣