Kızlar merhaba, yakın zamanda 500 evler şafak hastanesinde doğum yapan var mı?
İlk Gebeliğim, takibimiz burda yapılıyor.
Bu gün itibariyle 36. Haftadayız. yakın zamanda miniğimle tanışıcaz inşallah.
İlgi alaka nasıl? hemşireler nasıl? nelerle karşılaşıcam nelere dikkat edilmeli hiç bir fikrim bilgim yok.
Bilen varsa, yardımcı olursanız çok sevinirim.