Kızlar çok çok çok kötüyüm normalde prilam dr kullanıyordum bi gün önce falan bitti bende yazdırıp alırım diye çokta önemsemedim ama sabah uyandığımdan beri 10 u geçti kusuyorum çok kötüyüm çok halsizim hiç bir şey iyi gelmiyor herşeyi denedim suyu bile kustum defalarca