Arkadaşlar selam ben 32+1 oldum daha dün kontrolüm vardı nst bebek kilosu suyu herşeyi iyi çıktı 3 hafta snra görüşelim dedi doktor . Bugün sabah kalktığımdan beri kasıklarımda geçmeyen bir adet sancısı var . Yani hafid değil orta şiddetli . Yürüyüncede geçmiyor uzanınca da duş aldım gene geçmedi suyum gelmedi kanama yok bebek te az olsa da hareket ediyor diye gitmedim doktora . Ben ilk gebeliğimde 39. Haftada sezeryan oldum ve hiç sancı nedir bilmediğim için nasıl bişey anlayamıyorum haftamda küçük korkuyorum bu yaşadığım ne olmuş olabilir