Snemgokbil Zehraa12 24+5 olicam akşam bende zor hele çalıştığım.gunler daha zor 😀 yatramiyorum kalkamıyorum çatlak oluştu bugün moralim alt üst olduuu😭
170217 Zehraa12 25+2 çok şükür her şey yolunda çarşamba şeker testi yapıcaz bakalım oynayan bir balık kız var içimde sürekli kıpır kıpır çok şükür ❣️
DeryaCan01 Aynı biz de iki gün sonra su kabagi oluyoruz🌸 yavaştan ağrılar başladı yatarken kalkerken vs.