nilsmomy ceylanyavuz normal karın ağrısı rahminiz büyüdüğü için oluyor mide bulantınız birkaç hafta daha devam eder
A_cemilik ceylanyavuz canım ben 5. Ayımdayım domates ve ondan yapılan şeyleri yediğimde dokunuyor olabiliyor yani
Gmzbiri ceylanyavuz kanamanız yoksa sıkıntı olmaz. Adet olacak gibi ağrı o haftalarda normaldir. Rahminiz büyüyo, bebek yerleşiyo. Mide bulantısı ve tiksinme de normal belli bi zaman sonra geçer.