beyzamci Daha 4+4 haftalık hamileyim fakat göğüslerimde büyüme ve ağrı var ayrıca karnım çok şiş neden aynı durumu yaşayan oldu mu çözümü nedir??
Mervedez159 beyzamci ilk zamanlar gogusler çok acıyo canım hatta ben daha hamıle oldugumu bılmeden once keteme gitmeyi düşündğm gogusum acıyo dıye karın agrısıda bence normal cnku ılk zamanlar karın agrısından kac kere gıttım bısey olcak diye ama hep normal dedı doktor rahım büyüyo dedi
Sedaknr beyzamci kabızlığın var mı bebeğim. Ondan olabilir yada gaz da olabilir. Yadaaaaaa ikizdir belki 🥰
Bfduam Mervedez159 karın ağrısı kasık ağrısı mı? beyzamci hamileligin cok yeni, hayırlı olsun🤲 Öğrenmeden kac gün once şişkinlik, kabızlık, gaz başladı? suleipek_ sen öğrenmeden hamileliğini yine boyle miydi şişkinlik?
Canpolattt Hilosh-1 maden suyunun zarari olmadigini biliyorum ilerleyen haftalarda bel agrisida oluyor magnezyum icerdigi icin agrilara ve kramplara iyi geldigini duydum ablam hamileliginde hergun 1 tane maden suyu iciyordu bende icmeye calisiyorum
suleipek_ Bende bir anda şiştim ilk haftalarda tuzu azalt ve günde en az 3 litre su iç şişlikler minimuma iner . Kabızlık içinde kayısı tüketebilirsin ve kefir . Ağrıların normal ben 14 haftalık hamileyim halen belim sanki aytılırcasına ağrıyor .
suleipek_ Bfduam ben hamileliğimi öğrenmeden önce şiddetli kasık ağrısıyla hastaneye gitmiştim 1 hafta sonra gebeliği öğrendim