Merhaba 35+4 günlük hamileyim en son 21 temmuzda doktora gittim. Birazdan 35+5 olucaz. Ben devlet hastanesine gidiyorum hatta İstanbul Çam Ve Sakura ya şimdi bu haftadan sonra ne sıklıkla doktora gitmem gerekiyor randevu bulamıyorum çünkü hani bebiş he doğdu he doğacak gelişimi önden gidiyor. Doktor her an gelebilir dedi e randevu bulamadıktan sonra ben napıcam bu konu hakkında bilgisi olan var mı acaba??