Merhaba 28 haftalık hamileyim. Aşırı derecede iç bacak agrım var belimden gelen yere sofraya falan oturdugumda kalkarken vs zorlanıyorum vajına kemıgım vs agrıyor. Magosit yazdı doktorum bır kez kullandım fakat bende asırı sersemlik yaptı. Korkuyorum içmeye. Bu agrılar bu haftalarda normalmı ?