AyseKA Arkdaşlar ben 18+6 haftalık hamileyim. Karnım yüz üstü yatmamı engelleyecek kadar çıkmadı henüz. Yüz üstü yatmamda bi sakınca var mı bebek için? Ezilmiyodur değil, mi?
elifuslu1002 AyseKA 28+4 deyim son 2 haftaya kadar yüz üstü yattım her hangi ağrım sızım olmadı rahatsız eden bisey olmadı tıbben de bir zararı yok dedim ya 2 haftadır yatamıyorum karnım baya çıktı ama tam yüz üstü olmasa da biraz done biliyorum sırt üstü çok uzun süre yatma ama hem nefesin daralır seni rahatsız eder halsizleşirsin hemde kalp atışını yavaşlatır kalbe giden kanı azaltır ve bebegin kordununu dolanmasına sebep olur 15 20 dk dan fazlası zarar diye biliyorum
Obirgebe AyseKA ezilmez merak etme yatabiliyorsan yat 33 den selamlar diyip hergün yüzüstü yatmanın hayalini kuruyorum çok özledim ✋🏻😅
Obirgebe Canankanat18 peki kesinlikle diyebilecek kadar emin olmanı neye göre söylüyorsun kim dedi bunu 😅
elifuslu1002 Canankanat18 hiç hayatında bu sebepten bebeği zarar görmüş birni gördün mü emin ol o senin düşündüğün kadar kolay bisey değil bu kadar basit zarar görmez 28+4 yim 25 26 haftaya kadar yüz üstü yattım elimden gelse şuan da yatarım ama karnım büyüdüğü için yatamıyorum bu kadar basit değil yani
Canankanat18 elifuslu1002 sor bakalım doktoruna yaz bakalım internete çocuğa ne olacağını hiç bilemezsin hassas mı değil mi bilemezsin ama zararlı bişey size bişey olmadı diye başkalarına tavsiye etmemeniz en doğrusu
zehraaaktas AyseKA yüzüstü yapabildiğim kadar yattım bebeğin gelişiminde hiç sıkıntı olmadı şükür 37+5 olduk yüzüstü yatmanın hayalini kuruyorum valla yatabildiğin kadar yat bence 🤭🤭
Obirgebe zehraaaktas resmen uykudan uyanıp keşke söyle yatabilsem diyorm dogumdan snrası için bekliyormm ama oda zor 🥺
Esra_4572 AyseKA seninle aynı haftadayız hala yüz üstü yatıyorum göbeğim yok çıkasıya kadar yatarım çıktığı yerde sağ sol yatış artık😬😂😂
Cokaskannecim ase24 Bende 37. Haftadayım ve aynı sizin gibiyim 😀 kocam uykumdan uyandırıp duruyo çocuğa bir şey olacak diye😀
Hayattdmrkrn AyseKA 16. Haftada sol tarafa yatmaya başlamalıymışız uygulamanın kendisinde yazıyor 😂 kan akışı daha iyi oluyomuş siz yine de yüzüstü yatmayın nolur nolmaz 🤷🏻♀️
Elfcg AyseKA ilk bebeğimde doktorma sormuştum eğer seni rahatsz etmiyorsa sorun olmaz dedi.o senin içinde elmanın içerisindeki bir çekirdek gbi demişti.yani karnın büyüyüp rahat edemeyene kadar yatabilirsiniz zaten büyüdüğünde yatılmıyor
AyseKA Elfcg ben de böyle düşünüyorum. Her türlü korunuyorlar içimizde kat kat koruyucu tabakalarla. Yine de kesin bir şey var mı acaba diye merak ettim