Dilekaktassss Benim ilki çok kötüydü ikinci ona nazaran daha çabuk ani gelişti ve 4 saate doğurdum 3. cü doğum dahamı kolay oluyor süresi azalır mı farkı olur mu yoksa aynı mı olur bilgi verir misiniz?
can9129 Dilekaktassss benim 2.ci doğumun 16 saat sürmüştü çok zordu 11 saat sancı çektim peridural iğne yaptılar 5 saat sonra doğum gerçekleşti 3 ÇÜ nasıl geçecek acaba
smallbaby Dilekaktassss ayy valla bende çok merak ediyorum bide benimkinin arası çok uzadı 2. Çocuğum 17 yaşında yani nasıl olacak bilmiyorum inşallah hepimiz kolay doğum yaparız allah büyük bakalım
Dilekaktassss NeseA yani doğumum 2 saate de bitebilir mi kolay mı peki diğer doğumlara nazaran yoksa aynı mı sadece süresi mi kısa
NeseA Dilekaktassss dördüncü çocukta yarim saat kala suni şancı verdiler bana o biraz zordu gerisi çok güzeldi ve kolay oldu doğumum can
NeseA Dilekaktassss önemli değil canım:) yanlış anlama benim ilk okulda dilek aktaş die bi arkadaşım vardı,sen izmirde misin canım
Deemetibostnci Bende üçüncü korkusu bastı hamilelik ağır geçiyor çünkü birde sekiz sene sonra kaldım gebe 35 hafta dayım iyice korku bastı
Dilekaktassss Deemetibostnci senin yine var benim 38+4 oluyor bu gece yani eli kulağında doktor dedi sen bu hafta doğurursun sancım çıktı nst de ama halen tık yok Rabbim yardımcımız olsun eninde sonunda çıkaracaz yavrucukları inşaallah kolay bir doğumla sağ Salim kucağımıza alır bu stresten kurtuluruz