Busem44 kesinlikle insan birini istiyor, belki biri yapsa yer miyim acaba diyorum ve ailelerimiz başka şehirde yaşıyor
Kaynanam gelmek istiyor yatalak anne şsi var ona bakıyor
Annem gelemiyor hasta ve sanki insanlar bana inanmıyor muş gibi geliyor ya kimse beni anlamıyor inanmıyor kötü olduğuma bilmiyorum psikolojim baya bozuldu yemin ederim
Eşim Allah razı olsun kimseyi aratmıyor işten geliyor yapıyor ediyor