Esila-Eslem Merhaba hanımlar 31 haftalık doğum yapan var mı yada şüphesi olan göbeği assaagi inen falan
gamzekck Esila-Eslem ben yirmi dokuz haftalık olucam ama karnımda aşırı sertleşme yani kasılma var korkuyorum
despina234 Esila-Eslem merhabalar maalesef 31+4 ile bugün yarın doğuma alınacağım su geldiği için başka bir yolu yok inşallah sizin bebiş haftasını tamamlar. Bu arada hastanede gözetim altındayım iki gündür
despina234 Kasılma,su gelmesi vs bu tür şeylere lütfen dikkat edip takipçisi olun Allah muhafaza erken doğum olabiliyor mutlaka takipli olun risk varsa yatın ilacınızı alın doğum çantanız mutlaka hazır olsun ben çok hazırlıksız yakalandım
despina234 Karaca09 aaa benim gibi sizin durumunuz da. Nasıl oldu bilgi verebilir misiniz? Su geldikten kaç gün sonra bebek alındı? Sezaryen miydi? Bebeğiniz inşallah iyidir şu anda 🌼
balarisianne42 Karaca09 benimde geçen hafta suyum geldi yatış yapıldı hala yatıyorum bekleye bildiği kadar duracak dedi doktor ama suyu olmayınca korkuyorum bugün 31 haftalık oldu süreci anlatır mısınız
Gizemkilincarslan Kızlar bende 30 haftalık 2 gün önce kahverengi lekelenme ile doktora yazdım meğer nişan gelmiş dün kontrole geldim ve 2 cm acilmam varmış şok oldum sizlerin açılması var mı suyun gelene kadar beklicez tutabildigimiz kadar tutucaz dedi doktor İnşallah sağlıkla sıhhatle kucağımıza alırız kiloları neydi bebislerin endişe ve başına ne gelcegini bilmemek çok kötü . İğneleri yapıldı ciğer geliştirici falan .
balarisianne42 Gizemkilincarslan geçen hafta 30 haftalık Ken geldi suyum şuan hastanede yatıyorum ben risk durumunda hemen alacaklar ciğer geliştirici iğne yaptılar bu iğnenin tesir etmesi 48 ssatmiş o süreyi de doldurduk artık nasip allahım sağlıklı olarak kucağımıza almayı nasip etsin
Gizemkilincarslan balarisianne42 sağlıkla gelsinler kızlar aceleci derler bizim oğlanlar aceleci çıktı benim daha suyum gelmedi şükür ama 2 cm acilmam senin ne kadar bebiş kaç kilo canım
balarisianne42 Gizemkilincarslan 1 500 gr teşekkür ederim artık ne kadar durabilirse duracak sağlıklı olsunlar da inşallah 🤲
aygulll Benim idrar yolu enfeksiyonum çok var sağ böbreğim küçük sol böbreğim büyük karın ağrım açım var 32 haftalık olduk benim erken doğum riskim var 3 doz ciğer geliştirici yaptilar
Gizemkilincarslan aygulll geçmiş olsun canım benim enfeksiyon çıkmadı neden açılmam var bilmiyoruz ya 😔
Gizemkilincarslan aygulll benim çocukluktan gelme bonrek problemim var tek böbrekleyim ama o sorun yapmıyor çok şükür
aygulll Gizemkilincarslan kıyamam ya çok dikkat et lütfen beni direk alirlarmi sezeryana buagrilardan falan
aygulll Gizemkilincarslan az az ağrılar varmış canım bide covid çıktım erken taburcu edildim hastaneden
aygulll Gizemkilincarslan çok teşekkür ederim canim rbabim herkesin evladını sağlıcakla kucağına almayı nasip eylesin